میانا

سرای من

میانا

سرای من

تصاویر

 

جاذبه های گردشگری    

این بهشت دارای زیبایی های زیادی میباشد که می توان رودخانه ی اشک را  که در دل جنگل قرار گرفته و  دارای آبشاری دیدنی به نام بزپل است نام برد.  

 

تصاویری از روستای میانا. . .    

 

 

  

 

  

   

 

 

آبشار بزپل در دو فصل   

 

تابستان   

  

 زمستان

 

 

 اواخر خرداد

 

 

 

 

 

  

ادامه مطلب.............

 

  

   

 

 

 

 

 

 

  

     

  

 

نظرات 23 + ارسال نظر
شبنم سه‌شنبه 30 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:31 ق.ظ http://seven-stones.blogsky.com

خیلی جای قشنگیه

خوش به حال اونایی که اونجا زندگی میکنن

[ بدون نام ] شنبه 4 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:57 ق.ظ

میشه نام نویسنده وبلاگ را بنویسید؟

اگه دقت کنید می بینید. dazmehr

س.ش از خوشرودبار یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:02 ق.ظ http://teranom.blogfa.com

سلام واقعا تصاویر زیبایی از ان منطقه ییلاقی به تصاویر کشیدی که هر چی راجبش صحبت کنیم کم گفتیم

محمدرضا یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:25 ب.ظ

واقعا فوق العادست

دانیال سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:59 ب.ظ

سلام دوست خوبم،عکسای خیلی باحالیه.امسال تابستون میام روستاتون.
زنده باد مازندران

دانیال جان نظر لطف شماست قدمتون روی چشم.

حسین(دوست دانیال) سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:01 ب.ظ

چه روستای خوشکلی دارین،خوش بحالتون

حسین جان ببخشید ناراحتتون کردیم بازم سر بزنید.

فرانک شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:59 ب.ظ

تعریفشو شنیده بودم ولی فک نمیکردم انقدر روستاتون جلب باشههههههههههههههههههههههههههههههههه امیدوارم موفق بااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشی

مرسی از اینکه به ما سر زدید.

محمودکاظم زاده جمعه 3 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:47 ب.ظ http://www.bayg1404.blogfa.com

سلام عجب روستای قشنگی دارید خیلی دوست دارم یک روز اونجا رو از نزدیک ببینم فقط این سوال رو ازت دارم که قدر زندگی در همچین طبیعتی رو می دونین یا نه
من هم برای معرفی شهرم وبلاگی دارم خوشحال میشم با تبادل لینک بیشتر با هم در ار تباط باشیم البته متاسفانه من الان در این شهر زندگی نمی کنم و جایی هستم که از گرما در حال منفجر شدن است

دانیال دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:03 ب.ظ

سلام. فعالیتتو بیشتر کن اخوی. جای به این قشنگی میتونی کلی عکس متنوع ازش بذاری تو وبلاگ. از بچه محلات کمک بیشتری بگیر. چش مایی. راسی دوستم با این همه ذوق و شوق نظر گذاشته بود جوابشو ندادی افسرده شد بعدشم رفت معتاد شد

سلام اقا دانیال مرسی از اینکه لطف دارین و سر میزنید چشم جواب حسین جان را هم میدیم.

اهل جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:56 ق.ظ

جالبه
مرسیییییییییییییییییییییییییییی

کاوه سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:34 ق.ظ

سلام من بچه میانام ، وقتی وبلاگتو دیدم خیلی حال کردم یاد خاطراتم افتادم دمت گرم....

مسافر دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:09 ق.ظ http://doncorleone.blogsky.com

چه مناظر زیبائی داره اینجا
وقتی دل آدم میگیره جای خوبی هست که دوباره آدم خودش رو پیدا کنه

کلبه ی تنهایی من سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:01 ق.ظ http://kolbeyetanhaiyeman.blogsky.com

تصاویر خیلی خیلی زیبایی هستن
و صد در صد خودِ روستا زیباتر

ایلیا پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:36 ق.ظ http://ghalbezakhmi.blogsky.com

ای کاش من هم پرنده بودم
با شادمانی پر میگوشودم

روستای دنج و زیبایی دارین
حسودیم شد.

مسعود خورشیدیان میانایی دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:57 ق.ظ

با تشکر از این اطلاعاتی که در سایت قرار دادید تا روستای میانا برای همگان شناخته شده شود

مرسی از اینکه از وبلاگ خودتون دیدن کردید .

مسعود خورشیدیان میانایی دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:59 ق.ظ

با تشکر از این اطلاعات مفید برای بیشتر شناخته شدن روستای میانا

مسعود خورشیدیان میانایی دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:15 ق.ظ

میشه نام تون را به من بگین من خودم میانایی ام

م میانایی جمعه 30 دی‌ماه سال 1390 ساعت 11:22 ب.ظ

میانا مه وطن ته نوم قربون

جوانان دودانگه شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:52 ق.ظ http://www.mihanblog.com/blog/post/index

همزمان با سالروزورودحضرت معصومه (س)به ایران چند تن ازجوانان دودانگه تصمیم به راه اندازی وبلاگ دودانگه نیوز کرده انداگرشما مایلید وبلاگ خود رادراین آدرس ثبت کنیدوهمچنین با نظرات خود مارا برای نوشتن مطالب درباره دودانگه یاری بفرماییددرضمن به دیگران هم اطلاع رسانی کنید ممنونhttp://www.mihanblog.com/blog/post/index

سارا بچه میانا سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:43 ب.ظ

dazmehr!هم محلی عزیزم! ازدیدن وبلاگ زیباتون بی نهایت خوشحال شدم واسه من که خیلی جالب بود!مرسی که یه گوشه از زیبایی روستامونو تواین صفحه به تصویر کشیدین
امیدوارم اینو همه بدونن که میانا بی نظیره مثل مردماش
میانا تا نفس دارمبه توسه زمبه دم

sahar پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:02 ب.ظ

سلام ،مرسی بابت وبلاگ قشنگی که واسه روستای زیبامون درست کردیموفق باشی

تنها نیستیم دو نفر مدریت رو بر عهده داریم ولی این وبلاگ واسه همه میانایی های عزیزه.

شهریار همولایتی دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:46 ق.ظ http://www.shahriyarkh73.blogfa.com

از مردمان قدیمی که در منطقه به اسم ارات زندگی میکردن هم بگی بد نیست

نازنین جمعه 17 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:41 ب.ظ

باسلام .روستای پدری من است و بسیار برایم عزیز است .دوستدارم که بیام واز انجادیدن کنم از شما که این تصاویر را در وبلاگ قرار دادید کمال تشکر را دارم.و اطفا تصاویر بیشتری را از روستای جور جاده و میانا در وبلاگ خود قرار دهید تا ما بیشتر با انجا اشنا شویم .متشکرم ............

سلام لطف کردید که به وبلاگ من سر زدید. اگه عکس هایی بیشتری از میانا رو میخواین ببینید به وبلاگ www.miyana-2.blogsky.com
سر بزنید.
موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد